۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۹:۳۶

حاشیه های استقلال خوزستان - تراکتور/

بازی رایگان هم مانع شکست استقلال خوزستان نشد/ مهرداد میناوند در جایگاه خبرنگاران

بازی رایگان هم مانع شکست استقلال خوزستان نشد/ مهرداد میناوند در جایگاه خبرنگاران

اهواز - خبرگزاری مهر: در روزی که هواداران به صورت رایگان به ورزشگاه آمدند و سکوهای همیشه خالی را پر کردند تیم استقلال خوزستان نتوانست باوجود این حمایت ها از حریف تبریزی خود امتیاز بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر. دیدار تیم های استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز در حالی برگزار شد که برای این بازی بلیط فروشی انجام نشده و همین امر باعث شد تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند.

در این بازی حدود شش هزار تماشاگر تیم استقلال را تشویق می کردند ولی در گوشه ای ورزشگاه نیز تعدادی از هواداران تبریزی حضور داشتند و تیم خود را حمایت می کردند.

تماشاگران خوزستانی با در دست داشتن پلاکاردی با متن «قلب بچه های ابوالفارس به عشق ویسی می تپد» حمایت خود را از ویسی نشان دادند ولی با این وجود شکست سنگین این تیم خوزستانی برابر تیم تبریزی به شدت هواداران را ناراحت کرد و تعدادی از آنها در اواخر بازی وززشگاه را ترک کردند.

مهرداد میناوند، حسین کعبی و عادل کلاه کج از جایگاه ویژه بازی را تماشا می کردند. ضمن اینکه مهرداد میناوند در جایگاه خبرنگار مهر هم حضور داشت.

ایمان مبعلی و میلاد میداودی در پایان بازی برخلاف بازی های دیگر که تشویق می شدند به آنها به شدت اعتراض شد.

در پایان بازی با توجه به اینکه انتظار می رفت بازیکنان مطرح تیم تراکتور سازی با خبرنگاران مصاحبه کنند برخی از آنها به خصوص علی کریمی و انصاری فرد برخورد مناسبی با خبرنگاران نداشتند و مصاحبه نکردند.    

به گزارش خبرنگار مهر؛ از سری رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز بازی دو تیم استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز در اهواز با پیروزی چهار بر یک تیم تبریزی به پایان رسید.

کد خبر 2163682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha